Κυριακή 23 Μαρτίου 2014
Τρίτη 11 Μαρτίου 2014
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΕΣ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
Στόχος:Να"πειραματίζονται "με διάφορα υλικά,να μαθαίνουν διάφορες τεχνικές και να τις εφαρμόζουν για να σχεδιάζουν και να ζωγραφίζουν.
Τα παιδιά φέρνουν παλιές οδοντόβουρτσες από το σπίτι και δημιουργούν σε ομάδες το δικό τους έργο.Τέλος δίνουν τίτλο στο έργο τους
"Ο ΔΕΝΤΡΟΚΗΠΟΣ"
"ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ"
Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014
Τα πειράματα στο νηπιαγωγείο βοηθούν τα παιδιά να κάνουν υποθέσεις,
να τις επαληθεύουν, να διεξάγουν συμπεράσματα και μ΄ αυτό τον τρόπο να αποκτούν
κριτική σκέψη.
Στόχοι:
Nα κατανοήσουν τους λεκέδες που δημιουργούν στα
δόντια μας οι τροφές που περιέχουν χρωστικές.
Nα κατανοήσουν πώς τα οξέα των υπολειμμάτων των
τροφών μαλακώνουν την αδαμαντίνη του δοντιού και δημιουργείται η τερηδόνα.
Nα κατανοήσουν τη χρησιμότητα του φθοριούχου
διαλύματοςΥλικά: 3 Αυγά,ξύδι,κόκα κόλα και φθοριούχο διάλυμα.
Τα παιδιά κάνουν υποθέσεις για το τι πιστεύουν ότι θα γίνει αν βάλουμε ένα αυγό σε ξύδι,κόκα κόλα και φθοριούχο διάλυμα.Καταγράφουμε τις υποθέσεις τους.
Την επόμενη ημέρα παρατηρούν το αυγό και βλέπουν ότι το αυγό που ήταν στην κόκα κόλα
έγινε καφέ με λεκέδες,τους έκανε εντύπωση το αυγό που ήταν στο ξύδι έγινε πολύ μαλακό σαν να ήταν βρασμένο.
Το αβγό, αυτό που δεν είχε τοποθετηθεί στο φθόριο αρχίσε να κάνει μπουρμπουλήθρες.
Το αβγό, που είχε δυναμώσει με το φθόριο και είναι πιο ανθεκτικό στην επίθεση του οξέος, κάνει λιγότερες μπουρμπουλήθρες.
Στο πείραμα τα αβγά παριστάνουν τα δόντια και το ξύδι το οξύ που παράγεται από την οδοντική πλάκα.
Συμπέρασμα
Το φθόριο δυναμώνει τα δόντια και τα κάνει πιο ανθεκτικά στις επιθέσεις των οξέων της οδοντικής πλάκας.
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Στα πλαίσια του σχεδίου εργασίας "Γερά δόντια χαρούμενα παιδιά." μια από τις προτάσεις των παιδιών ήταν να καλέσουμε ειδικό( διατροφολόγο όπως είπαν )για να μας μιλήσει για την υγιιεινή διατροφή όχι μόνο για τα δόντια μας αλλά και για την σωστή μας ανάπτυξη .
Αφού εξήγησε στα παιδιά την σημασία της για την διατροφή μας:
Τα δημητριακά , τα ζυμαρικά , το ρύζι ,τις πατάτες , το ψωμί και τα αρτοσκευάσματα βρίσκονται στη βάση της διατροφικής πυραμίδας , πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει σε καθημερινή βάση να καταναλώνουμε τροφές από αυτή την ομάδα .
Έτσι καλέσαμε την κυρία Κωνσταντίνα Πάλη που με μεγάλη χαρά και προθυμία έφερε στο σχολείο μας σχετικό υλικό που αφορούσε την διατροφική πυραμίδα.
Τα δημητριακά , τα ζυμαρικά , το ρύζι ,τις πατάτες , το ψωμί και τα αρτοσκευάσματα βρίσκονται στη βάση της διατροφικής πυραμίδας , πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει σε καθημερινή βάση να καταναλώνουμε τροφές από αυτή την ομάδα .
Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν βιταμίνες και χαρίζουν υγεία και ζωντάνια στον ανθρώπινο οργανισμό .
Τα κρεατικά , τα ψάρια , τα θαλασσινά , τα όσπρια , οι ξηροί καρποί και τα αυγά , τροφές πλούσιες σε βιταμίνες , σίδηρο και μέταλλα .
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα : το γάλα , το γιαούρτι και τα τυροκομικά πλούσια σε ασβέστιο και βιταμίνη Α.
Τα γλυκά , η ζάχαρη , τα λίπη και τα έλαια βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας . Είναι απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό , αλλά σε μικρότερες ποσότητες .
Τα γλυκά , η ζάχαρη , τα λίπη και τα έλαια βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας . Είναι απαραίτητα για τον ανθρώπινο οργανισμό , αλλά σε μικρότερες ποσότητες .
Στην συνέχεια μοίρασε εικόνες διαφόρων τροφίμων και γλυκών και τα παιδιά τις τοποθέτησαν στην σωστή θέση της διατροφικής πυραμίδας.
Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)